Levering

Bij Ergo zijn we trots op de productie van ons meubilair. We streven ernaar uw aankoop zo snel en efficiënt mogelijk te leveren. Al onze producten worden volledig verpakt voor veilig transport en worden behandeld door professionele externe bezorgdiensten.

We werken samen met meerdere gespecialiseerde bezorgpartners om ervoor te zorgen dat uw bestelling veilig en op tijd aankomt. Dit kan resulteren in meerdere leveringen per bestelling van verschillende partners.
Let op: verzendkosten worden per zending berekend (niet per bestelling), op basis van het magazijn van waaruit uw product(en) worden verzonden.

De levertijd is afhankelijk van het type product, de beschikbaarheid en de afstand tot stedelijke gebieden. U vindt per productpagina informatie over de verwachte levertijd.

U kunt op elke productpagina uw postcode invoeren om te controleren of we bij u leveren. Als uw locatie (nog) niet beschikbaar is, raden we aan om u aan te melden voor onze nieuwsbrief of ons te volgen op sociale media om op de hoogte te blijven.

Alle leveringen vinden plaats van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 19:00 uur, met beperkte zaterdaglevering in geselecteerde steden. Wilt u weten of zaterdaglevering mogelijk is in uw regio? Neem dan vóór verwerking van uw bestelling contact met ons op. Houd er rekening mee dat niet alle verzoeken kunnen worden ingewilligd.

Let op: het is uw verantwoordelijkheid om vóór bestelling te controleren of de artikelen in hun verpakking door deuren, trappenhuizen en liften passen. Afmetingen van product en verpakking staan vermeld op de productpagina.
Bij mislukte levering vanwege onmogelijkheid om uw woning te bereiken, worden extra leveringskosten in rekening gebracht.

Als uw bestelling wordt verzonden via een door u gekozen freight forwarder, vervalt onze verantwoordelijkheid zodra de zending door hen is ontvangen.


Verzendkosten & Locaties

Verzendkosten worden per zending berekend, niet per bestelling, en zijn vaste tarieven gebaseerd op verzendwaarde en locatie.

Bij meerdere artikelen per bestelling kan het zijn dat er meerdere zendingen plaatsvinden, afhankelijk van de levertijd per artikel. Verzendkosten worden tijdens het afrekenen weergegeven, na verwerking van de benodigde zendingen.

Tip: Voer uw postcode in op een productpagina om te controleren of we naar uw regio leveren.
Voor geselecteerde steden bieden we gratis verzending per zending bij een subtotaalwaarde van €999 of meer (exclusief extra diensten).


Soorten Levering

Wij bieden drie leveringsopties aan:
Standaard, Ruimte naar Keuze, en White-Glove.

Standaard Levering (default)
Uw bestelling wordt geleverd tot aan de begane grond, hal of eerste droge ruimte van uw woning (zoals garage, veranda of entreehal). Indien liften of trappen nodig zijn, wordt de levering afgegeven aan de liftdeur of trapvoet.
Geen montage, uitpakken of afvalverwijdering is inbegrepen.

U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling klaar is voor verzending met trackinginformatie of een contactmoment van de bezorgpartner om een datum en tijdslot af te spreken.

Ruimte naar Keuze
Uw bestelling wordt geleverd tot in een door u gekozen kamer, inclusief tot twee trappen.
Vaste toeslag van €50 of €70, afhankelijk van postcode (exclusief belastingen).
Meer dan twee trappen = extra kosten. Geen montage of verwijdering van oude meubels.

White-Glove Service
Levering tot in de gewenste kamer, inclusief twee trappen, volledige montage, uitpakken en afvalverwijdering.
Vaste toeslag van €100 of €150 (afhankelijk van postcode, plus belastingen).
Extra trappen = bijkomende kosten. Geen verwijdering van bestaande meubels.

Belangrijk:
Meet van tevoren of het meubilair in verpakking past door deuren, liften of trappen. Als toegang niet mogelijk is, betaalt u voor herlevering of retourkosten + magazijnkosten bij annulering.
Zorg ook dat uw vloer en omgeving zijn beschermd – bezorgers zijn niet aansprakelijk voor schade. Ze mogen geen bestaand meubilair verplaatsen.

Voor specifieke informatie over de service in uw regio, neem contact met ons op.


Retourrecht

Hoe lang heb ik om te retourneren?
Geselecteerde artikelen kunnen binnen 14 dagen na aankoop of ontvangst worden geretourneerd. Maatwerkbestellingen kunnen niet worden geretourneerd, maar kunnen binnen 2 werkdagen na bestelling worden geannuleerd. Maatwerk omvat producten waarbij u de afwerking en bekleding selecteert.

Hoe retourneer ik een artikel?

  • Kleine artikelen: kunnen worden geretourneerd via showroom of per post.

  • Meubels of grote items: vereisen een ophaalafspraak.

Neem voor retourzending contact op via:
📧 support@noordhoekmeubels.nl
📞 +1 244 688 800